Dålig uppdatering I know

Hej på er alla! Ledsen att jag inte bloggat. Men tyvärr har jag fullt upp. Under veckorna som gått har jag varit på studiebesök på Högbo brukshotell. Väldigt trevligt, men vår lilla hotell klass så fick vi även äta en stor frukostbuffe! Det var så otroligt gott, massa goa mackor o våfflor och drycker ååh! Inte varje dag man äter hotell frukost, men man kanske ska ta åka o äta det någon gång, de är ju trots allt inte så dyrt. Men så är det, och eftersom jag går hotell är det rätt så mycket plugg så hinner inte blogga, men jag ska försöka så mycket som möjligt!!

Snart är det höstlov och då bär det av mot Stockholm! Underbart! Bo hos farmor, tur att jag har henne där. Då blir det att äta god mat och lite shopping och sånt. Och nu har jag kommit på att jag ska komma iform! haha, så vi får se hur det går, ska börja gå ut o gå/springa och äta nyttigt och lite annat. Nu ska de bli så. Idag har jag haft studiedag och ja har bara legat o slappat så imorgon bär det av mot Gävle för studiebesök på CH - Hotell. Så jag ska ta mig en dusch med hårinpackning och ansiktsmask och lite sånt härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0