Torsdag!

hej på er!

Mår ni bra? Jag mår helt okej. Idag så har man varit i skolan, började dagen med att gå upp ca 06.30.. Fixa och sen åka iväg till skolan. Blev bara 2 lektioner idag i skolan. Första lektioner var svenska, då gjorde jag 2 bokprov och en redovisning inför 6 pers. Lagomt ;) Tur att halva var "sjuk". Alla rester är borta. Sen hade vi idrott, den var så skön, fick äta glass. Och fick också veta vad jag fick för betyg i idrott. Fick veta att i början av terminen hade jag VG och sen sjönk det för att jag varit sjuk.. aja.. Sen var den lektionen över sen fick jag veta att jag var godkänd i matte kursen. Gött. Sen var det så att jag blev ledig imorgon för att jag inte har någon rest i något ämne. Väldigt skönt. Idag hade jag även körning på körskolan, gick väl sådär. Sen bjöd mammsen mig på en glass på donken. Sen när jag kom hem fick jag hem mina converse! Och även i förrgår fick jag hem mina Gucci solbrillor. (ÄKTA) Sen i veckan köpte jag även ett par andra skor, sommarskor. Bilder kommer sen på sakerna! Sen väntar jag på 2 par skor också som mamma beställt. hihi. Idag köpte mamma ett par ridbyxor/strumpor till mig. Riktigt snyggt. Nu ska jag mysa i min one piece och se på tv. Tjjjjiiing! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0