Morsdag!

hej på er solstrålar!

Hoppas allt är bra med er. Mig är det bra med. Börjar ju närma sig sommarlov och sen min 18 årsdag. wiiiie. Hoppas det blir en toppen dag jag ALDRIG glömmer! Inatt så var jag med mammi på hennes jobb, och gav henne sällskap. Gud vad natten gick fort, satt och kollade på skilda världar. Älskar serien! Idag är det morsdag. Grattis kära mamma! Du är bäst! <3 Ska nog göra en pannacotta till familjen! hihi, så sjukt gott. Idag sitter jag ute o det fina vädret och bloggar, lite blåsigt men det får man ta. Längtar verkligen till sommarvärmen! Sen blir det min 18 årsdag, och sen Kreta i två veckor! Sååå skönt ska det bli. Nu ska jag ta och dricka en kall cola och njuta av solen. Imorgon börjar man veckan med att börja kl 9! ha en super bra dag! Tjjiiingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0