Hämta cykel på torsdag!

Godkväll i vårmörkret!

Idag har det inte hänt mycket alls, har varit i skolan och jobbat på väldigt bra. Jag är stolt över min insats jag gjorde i köket idag. Sen efter skolan så hämtade jag mina grejer hos "D" och sen gick jag och mamma på stan och vi fixade en cykel till mig som vi ska hämta på torsdag. Längtar. hihi. Väldigt fin cykel tycker jag. Och nu har jag fått veta att min LV väska inte kommer. Så får se om jag ska åka ner till Stockholm och köpa den. Men de är värt det. Eller om jag beställer den från LVs hemsida! Jag längtar så otroligt mycket till sommaren nu, så man får sova och vara ledig. Och sen få åka iväg till Kreta i 2 veckor! Underbart. Och sen få fylla 18år! På torsdag ska jag köra på körskolan och därefter jag slutat skolan för dagen så ska jag hämta min cykel. Och jag hoppas min onepiece kommer iveckan. Behöver den nu känner jag. nu ska jag sova, en ny dag imorgon. ha de bäst alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0