Fullbokad hela vecka 19!

hej på er alla! 

allt bra med er? Allt är väl helt okej med mig. Har varit väldigt upptagen dom senaste dagarna. Har som sagt hållt på med körkortet. Och jag har blivit Godkänd på fas A och B och min körning jag hade i torsdags. Lycklig. Har verkligen kämpat. Så nu i veckan ska jag börja med ett nytt kapitel. Hoppas det kommer gå lika bra som på fas B. Ska nu påbörja fas C. hihi. I veckan kommer jag ha fullt upp med skolan och körskolan, kommer vara helt slutkörd känner jag redan nu! Bara att hålla ut dom 4 veckorna som är kvar på terminen.

Veckans planer

*Måndag: Skolan sen körskola
*Tisdag: Skolan sen plugga
*Onsdag: Skolan sen hem och plugga lite
*Torsdag: Skolan och körning, köpa cykel?
*Fredag: Skolan och sen plugga.

Så ser väl min vecka ut just nu. Detta måste verkligen göras. För vecka 20 har jag storprov i köket och innan 15maj ska resterna vara inlämnade.. och det kommer ju inte jag klara känner jag.. gaah!! Imorgon ska jag nog åka tåg till skolan m en vän. Sen köra hårt i köket. Måste verkligen bli klar med de flesta sakerna i köket.. Åh de kommer bli en jobbig vecka :( Bara skolan och sen plugga. Önskade verkligen att jag inte gick i skolan, utan hade ett bra jobb och bodde i skåne! Hade varit underbart! Men det ska jag ju ändå göra sen efter skolan. hihi. Nä nu ska jag äta lite sen ska jag leta reda på lite recept som jag måste ha med mig imorgon till skolan och sen bara ta det lugnt! Ha de bäst alla och hoppas ni inte har lika stressigt som mig, :)






TA MIG TILLBAKA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0