Tisdag

God eftermiddag

Idag är det som sagt tisdag. Och jag har inte varit i skolan pga min onda höft. Thats it.. Men har som sagt fått tid hos sjukgymnasten nu. Och det känns väl helt okej, men tiden är inte okej för min del, så den ska jag ringa och ändra idag! Idag händer nästan ingenting. Det lilla som kommer att hända är duscha, fixa till mig lite sen fixa något gott att äta till middag idag. Och väskan jag hade tänkt köpa, (ni vet den jag la in igår?) den finns tyvärr inte längre. Så nu får jag sitta och leta efter en ny sån. Blev lite ledsen när jag fick veta att den inte fanns kvar. Men så är det. Snart kanske det är dags att åka i väg och sola lite så man får färg på sig.. Eller vad tycker ni? Man ser ju så fräsch ut när man fått färg på sig. ;) återkommer senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0