Lill Lördag

Goddagens!

Sitter just nu i skolan på en datakunskap. Och idag så har man varit i köket, inte det roligaste precis. Fick se när läraren höll på men olika sortes fisk. Luktade inte alls gott. Slutar om någon minut. Skönt tycker jag. Sitter just nu och lyssnar på bra musik. Tur att musiken finns när de är som tråkigast. Jag sitter och undrar när min väska kommer från LV. Jag längtar verkligen efter den. Idag är det lill lördag, alltså får man gotta sig med godis och sånt osv. Men jag ska som sagt hålla mig ifrån det eftersom jag ska komma i form nu till våren. Jag ska göra mitt bästa. Men jag kommer faila. Men men. Nu ska jag gå.

hörs sen mina kära bloggläsare! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0