Come back!

Godkväll på er alla!

Nu är jag tillbaka igen! Jag har haft en blogg pause som ni märkt. Har helt enkelt inte haft tid att blogga, vilket är otur tycker jag. Har haft mycket att göra på fritiden, skolan, familjen och pojkvännen. Sist jag bloggade hade precis blivit av med min halsfluss. Jag ska fortsätta blogga om min vardag och lite shopping och lite träning. Ska börja träna, kommer gå bättre nu när det är vår och att snön försvinner! Underbart när solen har kommit fram mer och att det är ljusare. Under tiden jag inte bloggat så har jag hunnit med ganska mycket, jag har varit i Stockholm och shoppat och då köpte jag en ny mobil, en xperia x8 svart. Funkar riktigt bra än! Sen har jag förlovat mig också med min pojkvän. Sen är det inte så mycket mera, bara njuter av att våren är på väg tillbaka. Tycker inte ni att det är härligt med vår och ljusare om dagarna? jag älskar det! Idag så har jag varit i skolan och gjort lite nya varmrätter. jo, jag har på börjat en ny kurs som heter varmkök. Har också haft servering. hade ganska snygga serveringskläder och servarade massa gäster. Riktigt kul tycker jag, ni som har valt Hotell och Restaurang har verkligen valt rätt. Sen idag har jag varit med killen min sen åkte jag hem. Skönt att man har sovmorgon imon. bloggar snart igen. tjiiing! ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0