Gråväder.

Godkväll!

Hoppas ni alla mår bra! Det gör jag. Har tyvärr inte haft tid att blogga, har hållt på väldigt mycket med pluggandet till körkortet. Så jag ska försöka underhålla er här. Nästa vecka är det midsommar, vad ska ni hitta på? Jag ska inte göra mycket alls. I veckan har jag några körningar på trafikskolan, och sen ska jag kanske träffa Tim? Om de är så. Sen får vi se vad som händer. Sen någon dag blir det att träffa Elin också. Sen står det inte på förrän jag äntligen fyller år! Hoppas på en fin dag med sol och att det blir en bra dag som man kommer att minnas. Idag har jag inte gjort mycket alls, bara tagit det lugnt och myst framför tvn i min one piece. Det regnar bara ute och blåser, tråk väder. Tur att tvn och massa bra filmer finns och underbara vänner man kan prata med. Sen att familjen finns här, så att man inte skulle ha bott själv, dock mysigt ;) Ikväll så ska jag bara ta de lugnt, kanske göra ett litet mini spa kanske. (A) med film, dusch, måla naglarna osv. hihi, passande väder. Imorgon blir det körning vid elva. Lägger in en låt här snart, om de går. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0