Hoppas ni får en härlig dag!

Goddagens på er alla! Jag och hunden sitter ute och njuter i solen. Så otroligt härligt väder ute. Hoppas det verkligen håller i sig. Har för ett tag sen ätit lite sen frukost. Så skönt att sova ut när de väl är sommarlov. Man måste ju passa på! ;)

Mår ni bra idag? Jag mår väldigt bra, blir så pigg när solen är framme! Idag när jag kom upp och skullle äta lite frukost så hade jag fått hem en bekräftan om att mina 2 prov är bokade, (till körkortet..!) Jag hoppas på allt att jag kommer att klara det. Idag ska jag väl städa lite och skicka iväg lite kläder som jag aldrig använder, dumt om de bara ska ligga och ta plats! Så kan jag fylla på med nya kläder. Love it! :D Idag när jag kollade i kalendern så såg jag att nästa vecka fyller jag 18! Hur kul blir inte det liksom...? Nu ska jag försöka dra mig in och göra lite saker så jag har de gjort, fast det är så skönt ute...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0