En dag i juni

Hej på er alla!

Hoppas ni mår bra, jag mår helt okej! Hade ni en bra midsommarafton? Det hade jag, jag åkte iväg och träffa härliga vänner och vi grilla och hade de riktigt trevligt! Så idag först har jag sovit ut riktigt bra. Idag händer ingenting speciellt, har pluggat lite till körkortet. Det är mindre än en månad kvar tills jag har uppskrivningen! Sen ett litet mellan rum sen har jag uppkörning, blir att man är lite off mot allt. Men självklart ska jag ju blogga så ofta jag kan. Om bara 14 dagar fyller jag äntligen 18 år! Det ska blir riktigt härligt att bli det. Och om ca 34 dagar bär det av till Kreta i 2 veckor, de kommer bli så otroligt härligt! Så kommer jag verkligen njuta av att det är sommar. Då blir det bara sola bada äta go mat och sånt härligt. Och sen får vi också hoppas på att jag klarat allt med körkortet också.. Börjar bli lite nervöst. Nu snart ska jag väl göra lite mat, dock har jag inte kommit på något gott än. Men får hoppas på det bästa eftersom jag har grunderna till att bli kock! haha. ni får ha det så bra. kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0