My heart is refusing me

Hej på er! ni som undrade vad som hände med min blogg, de var så att jag la ner den ett par timmar! Men nu är den tillbaka igen. Och denna dag börja inte alls bra. Lika trist som igår, började med att gå upp, ingen säger godmorgon. Trevligt? nej.. Ingen som fattar något, men skit får man ju som vanligt. Deppig dag, går ju inte ens att plugga. Ska väl göra mig lite mat senare, och idag ska jag se på Sommarkrysset.

Trevligt att ligga och kolla på. Själv vill man ju vara där och ha kul på grönan! Men dit får jag väl åka själv eller så tar jag med mig en underbar vän. Har ju gott om såna när ingen annan vill. Vad ska ni alla andra göra ikväll? Utång eller en hemma kväll framför tvn? För mig blir de som jag sa innan.

Imorgon ska jag nog sätta mig ner och plugga lite så jag får något gjort! Måste bli av någon gång. Har ju uppkörning/uppskrivning den här månaden. iiiihh.. Kommer inte alls gå bra :/ Men men. Nu ska jag väl göra mig lite mat och sen slå igång tvn. Ha de bra kära.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0