Kreta imorgon!!!

Hej på er. Blir ett kort inlägg. Har inte haft tid att blogga.. tyvärr. Men denna vecka har jag hunnit med att ha en uppskrivning på trafikverket och varit till tandläkaren 2 gånger och hade även en uppkörning, som jag klarade! så glad är jag. Imorgon (lördag) åker jag till Kreta i 2 sköna veckor. Bara njuta. Och jag har även tok shoppat denna vecka, massa kläder på rean. som 2 bikini på H&M super snygga! och sen bhar och ca 13 par trosor. Väldigt bra att ha, och perfekt nu när jag ska åka bort nu i 2 veckor. Har även färgat håret brunt igen. Åhh är så glad att det är brunt igen! :)  

Det jag shoppade var:

Skinnjacka - Veromoda
Jeans - Vila
Thigts - Gina Tricot
Shorts - Vila
T-shirt - MQ (rockig)
Underkläder - Lindex/H&M
Bikinis - H&M
Ny rakhyvel Gilette - Kicks
Deo (världens bästa deo!!!) - Kicks
Fin puder rosa t-shirt med svart rosett - Sisters
Svart skinnväska - Sisters
Jeans shorts med hög midja - Sisters

De är de jag kommer på just nu. hihi, älskar allt det där!! (a) Nu ska jag plocka ur linserna, sen imorgon får vi se om jag hinner blogga, annars bloggar jag i aug då jag kommit hem från Kreta! Ha de bra alla gobitar! Ha en fortsatt trevlig sommar!! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0