Just nu

Sitter just nu och kollar på tv och pratar med en underbar vän. Hunden ligger och ger mig sällskap, åh de är min ögonsten! Älskar min kära vovve. Ska snart ta och äta rostad macka och te eller något gott till och se på TLC. Idag bär jag en vitklänning med svart skärp och en vit cardigan över och ett guld armband. Så fint. Som sagt, jag är helvit idag! ;) nu blir de gofika. Godnatt och ha de bäst alla solstrålar! Gud vad jag hatar blogg.se nu! Går inte ens att ladda upp inläggen, dom kommer inte upp på en gång.. Irriterande. Mitt inlägg jag skrev för ca 6-7 timmar sen har inte heller kommit upp. Något fel är det ju, och bilder går inte heller att lägga upp. Borde vara något fel på deras system, inte mitt!!



Gumman du är mitt hjärta som pumpar ut mitt blod,
önska att jag förstod, alla ord, du la på mitt bord,
du kan säga allt till och med saker som är falska,
så kommer jag finnas för dig och hålla hårt om oss vandra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0