Dålig uppdatering!

Hej på er alla! Jag har haft väldigt dålig uppdatering nu! Men har haft mycket att göra. Det är väldigt mycket med körkortet nu. Har uppkörning och uppskrivning nästa vecka! GAAAH.. kommer inte klara det känner jag. men jag MÅSTE och jag SKA klara det. Hoppas jag. Får göra mitt bästa. Imorgon har jag så kallade lilla uppkörningen med en lärare, hoppas den går bra. Ehh...lite nervös faktiskt. Ska snart sätta mig och läsa lite i boken. Imorgon blir det även lite plugg också, och resten av dagarna, jag SKA klara det. Jag måååste, kommer gråta blod om jag inte klarar det. :(

Så nu blir det bara att ta en snabb dusch och sen borsta tänderna och sen lägga sig o läsa några sidor och sen sova. Går upp vid 11 tiden sen blir det att åka till trafikskolan. Sen blir det nog valbo en sväng också tror jag..? Sen hem o plugga. Nästa vecka får jag en riktig semester, utan dator,mobil,vänner,inga hemska böcker som jagar en (om jag har tur!!!) sen bara äta gott och sola o dricka lite gosaker o shoppa lite!! Sen så blir det kul o se vad man får från taxfree ;) hihihi och lite shopping på arlanda blir det också, om jag hittar något. LÄNGTAR tok mycket! Hoppas på att hitta massa smått o gott. Sen på hemresan så får jag en bacardi och minttu! hihi gott. Nä nu kliar de i fingrarna, kan knäppt vänta med att komma dit.

Hoppas ni kära läsare också har en bra sommar. Och om ni ska åka utomlands så trevlig resa och unna er massa härliga saker! För det ska jag göra! :D Hittade massa saker förra året då jag var i Rhodos. som jag skrivit förut! Ska iaf försöka hitta ett par riktigt snygga solbrillor, med mera. Slutet av helgen eller i början på nästa vecka ska jag väl börja packa lite tror jag, ska även tvätta alla mina kläder så jag har. Måste även lämna plats till allt jag ska ha med mig hem från kreta och allt ifrån taxfree! hihih. Nä nu måste jag gå och duscha och sen läsa. ha de bra alla underbara läsare!

puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0