halsfluss igen!

Godkväll på er.

Tyvärr har jag inte haft tid att blogga. Är återigen sjuk. Har fått halsfluss, fick det imåndags kväll fick jag det. Inte alls skönt. Och inatt har jag inte kunnat sova alls. Gick och la mig vid 12 på natten och sa åt killen min att jag skulle sova men det gick inte länge så messade älskling igen och sen satt jag igång en film och det fick bli svensson svensson. Så det låg jag och kolla på till halv 10 imorse. Tog lite frukost vid halv 7 tiden när pappa kom hem, fick i mig lite te och en rostad macka. Sen blev det film igen och sen somnade jag och sov till kvart i ett typ och sen ringde mamma till HC sen fick jag åka ner till läkaren och som tur var fick jag medicin!!! Så nu ska jag bli frisk och nu ska jag vila och äta isglass. kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0