Sover tidigt ikväll.

Dagen har gått ganska fort. Men det kan bero på att jag låg så länge i sängen och vilade, försöker vila så mycket som möjligt nu när jag är sjuk. Som sagt, efter dom hade lämnat mammas säng och min madrass i morse så la jag i min madrass nästan på en gång. Och det var så otroligt skönt och sova. Men innan jag gick och la mig tog jag en varm skön dusch! Det var verkligen skönt. Sen så tog jag vovven och la mig i sängen. Jag hara haft huvudvärk hela dagen. Så det var skönt att få vila hela dagen. Men har varit vaken lite också, killen min ringde idag också och berättade info om det som händer nästa månad. Och det lät så otroligt bra! Glad jag blev när jag fick veta att jag bara ska betala halva priset. :D Längtar redan! hihi. Så idag ska jag göra en ganska så tidig kväller, så kanske jag inte sover så länge imorgon. Hoppas jag är frisk till denna veckans slut! Vill gärna komma tillbaka till skolan. Nä nu ska jag nog lägga mig ner och försöka sova lite. Imorgon ska jag blogga mycket mera! ha en fortsatt trevlig kväll. Godnatt mina kära bloggläsare! ;)<3

Ps. jag ska försöka ta lite mera bilder så det ser trevligare ut i inläggen. har en ny dator så har inte fått in så mycket bilder i den än. Men det kommer! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0