Middagen avklarad!

Då har man gjort middag, och det blev stuvade makaroner och hemgjorda köttbullar. Så gott var det tyvärr inte.. Kände ingen smak när jag åt eftersom jag är sjuk. Men nu när jag snöt mig så fick jag tillbaka min hörsel på vänster öra. har haft lock på båda mina öron när jag har varit sjuk, så igår fick jag tillbaka hörseln på vänster, och idag på höger. Det gjort lagom ont när jag fick tillbaka den. Men värt det. Kanske jag slipper få ont i huvudet av min egen röst. ;) Haha! Känns som min hörsel har tagit skada av detta...!? eller har jag fel tro. Har just nu lock i lite lock kvar i vänster, och det är irriterande och det gör lite ont. Men ska sluta klaga över de nu. När jag lagade mat så brände jag mig på fingret, och det gör sjukt ont nu!! Så jag sitter med fingret i ett glas med iskallt vatten i. Så skriver med bara en hand. Och när det gäller min header så kommer det en snart!! Jag har varit så duktig så jag har plockat ur diskmaskinen och tänt ljus fast jag är sjuk inte många som orkar det. Men jag kände att det behövdes. Nu snart ska jag sätta mig vid tvn och kolla på familjen annorlunda. Fler som ska det? Hihi. Imorgon blir det som sagt inge skola heller för jag är fortfarande sjuk. Så vila är det enda jag ska göra. Nu ska jag fixa lite annat innan jag ska kolla på tv. ha det bäst mina kära läsare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0