Godmorgon på er!

Då har man vaknat till liv, dock väldigt tidigt. Men jag skulle ju ta emot grejerna från kungsängen. Äntligen har jag fått min madrass. Hoppas den är skönt och sova på också, för den ser skönt ut ;) hihi. Just nu så sitter jag i köket och äter lite frukost, och idag är min frukost te macka och te. Väldigt gott! Varmt och skönt åt min onda hals. Min halsont vill verkligen inte försvinna. :( Det är väldigt jobbigt. Men jag får hoppas det går över snart. Nu när jag sitter i köket så ser jag hur det snöar ute, jag tycker det inte behövs nå mer snö, vi har väl tillräckligt..eller..? Jaja. Ska snart gå och lägga i madrassen i sängen och efter de så ska jag krypa ner och sova ett par timmar till, härligt! Tänk nu på morgonen är det ljusare ute, det är riktigt härligt. Tråkigt när det är mörkt ute. Man vaknar upp när det är mörkt ute och åker iväg till skolan och sen när man ska hem igen så är det mörkt igen. Så nu tycker jag det är trevligt att det börjar bli ljusare ute på morgonen! Tycker inte ni också det? :) Nä nu ska jag ta hunden och lägga mig och sova. bloggar sen. ha det bäst mina kära läsare (a)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0