Dusch och nagellack

Nu ska jag ta en varm skön dusch och sen måla naglarna med det nya nagellacket som mamma köpt hem ;) Så det blir lite färg på det hela. Sen när jag är klar med det så ska jag krypa ner i sängen så jag orkar gå upp imorgon före klockan 8 så jag kan ta emot madrassen och mammas säng från Kungsängen. Att dom ska komma så tidigt, dom kunde väl kommit vid 12 eller något ;) Men det får jag ta nu. Struntar i det. Får ju madrassen tidigare. Hoppas jag blir frisk nu också denna vecka så jag kan återvända till skolan och kunna få vara med min älskling! Börja sakna honom väldigt mycket nu. Men så är det, får hålla kontakt via telefon nu när jag är sjuk istället. Men nu ska jag inta duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0