Svensson Svensson maraton!

(Igår skärtorsdag)

Godkväll alla!

Har ätit för en timme sen. Och hängt tvätt och städat köket igen! Och sen har jag städat mitt rum, så nu är den fint igen! Har ju varit ute och sprunigt och gått idag, blev en ganska lång runda, men var ute i precis 1 timme! Så sjukt härligt väder idag, hade på mig tjock tröja och adidas byxor, men ändå tog jag av mig tjocktröjan och knöt den runt midjan och det blev mycket skönare med bara linné på. Sen blev de vila paus sen gick vi igen. Så skönt att gå ut och gå. Men som sagt, sitter här och äter lite påskgodis och kollar på herr och fru. Fler som kollade/kollar på det? Om en stund ska jag gå och duscha och sen blir det lite filmkväll för mig själv. Kanske blir ett "Svensson Svensson" maraton. Älska serien! Imorgon kommer min gobit till mig, och har ett stort påskägg till mig fullt med massa godsaker! LÄNGTAR! hihih.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0