En dag i Sandviken

Godkväll kära läsare!

Haft en bra dag? Det har jag haft, en toppen dag! Jag fixade till mig och sen åkte jag iväg till Sandviken och träffade min älskling. Efter att han mött upp mig så gcik vi hem till han och jag fick lämna av mig min väska, sen gick vi till donken, och han var så gullig och bjöd mig på mat. Hann inte äta frukost innan jag åkte idag. Efter det gick vi hem till han och jag fick hämta min väska igen och gå till trafik skolan för jag skulle ha min teori lektion 2. Gick bra den här gången också. Sen efter lektionen åkte jag och killen min hem till mig så jag skulle kunna packa, så slipper jag åka så tidigt på onsdag när jag ska på risk 1 kl 09.00! Satt hemma hos mig och vilade lite efter promenaden uppför "berget". Det känns som ett berg när man bara går och går uppför hela tiden, tills det kommer en backe som går nerför. Men när vi satt och vänta så kom mamma hem. Då kunde jag få chansen att övningsköra in till Sandviken! Gick lika bra som alltid tycker jag. Får hoppas att vägen till körkortet blir kort! Sen när vi kom hem till min kille så fick vi någon rabatt kupong av hans mamma för att gå och äta på sibylla. Men när vi kom fram så var det stängt... Varför stänga så tidigt på en måndag? Och det var före klockan 21. men men.. Det får bli imorgon när vi ska åka in till Valbo och kolla lite. "Fönstershoppa!" blir det imorgon. Åh jag måste säga att solen har legat på så skönt idag! Verkligen vårsol om jag får säga det själv. Så idag åkte solbrillorna på. Men måste köpa nya, för mina har gått sönder..igen! Prestige ska man INTE köpa, dom håller inte länge och sen när man ska ta på sig dom bara sådär så har dom gått sönder. Konstigt nog. Så jag ska köpa några av solbrillorna jag la in igår. Tyckte ni dom var snygga? Säg isf vilka ni tyckte var snyggast. Skulle velat ha lite hjälp med det. Just dom första jag ska köpa. Nu snart ska jag få en lyxig och skön massage. skönt ska det bli. Så nu ska jag umgås lite med killen. Ni får ha det bäst! Kram på er :)

Tack för alla fina kommentarer! :)



Bilden: Rhodos 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0