Tisdag kväll

Just nu sitter jag i soffan och kollar på dagens man. Igår så var jag på Lovéns Trafik skola och hade min teori lektion. Jag tyckte lektionen var lärorik! Och nu ska jag vara där varje måndag kl 16.30 i 6 veckor! Så sen får vi se om de ger ett bra resultat. Idag så har jag pluggat i körkortsböckerna och skrivit i den ena boken. Imorgon så ska jag in på Lovens och prata med dom, för jag kommer inte in på deras hemsida för att kunna göra mitt prov. Jag kan göra mina prov distans om jag vill. Skönt tycker jag! Så imorgon ska jag nog boka körlektion. Förra veckan som ni minns så var jag och körde för första gången med en lärare. Det gick hur bra som helst. Nästa vecka är det lov och det ska bli hur skönt som helst. Då får man sova, men inte den 20:e för då har jag bokat in riskettan! Hoppas de kommer gå bra, ska bara sitta där i 3 timmar! Nu ska jag kolla på Big Brother. I veckan kommer min Louis Vuitton väska!! :)) Tjiiiingeliiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0