Thaimassage

Hej på er solstrålar! :)

Idag har jag varit i skolan och när jag väl kom till skolan fick jag veta att jag inte har första lektionen. Lite smått sur jag blev, tycker verkligen att läraren kunde skriva ut det att vi inte har det. Så jag började dagen 10.10. Sen hade jag massage på idrotten, så jag fick thaimassage av min klasskompis som kommer ifrån thailand! Det var jätte skönt. Sen efter skolan så mötte jag upp min pojkvän sen gick jag hem till han och lämna väskan sen gick vi till donken han var så gullig och bjöd mig! Och sen satt vi i solen och sen gick vi och köpte hårfärg, så han färgade mitt hår idag. Så snällt gjort. Jag blev väldigt nöjd! Och det blev han också. Sen åkte jag hem vid 7 tiden, så när jag kom hem så tog jag det lugnt och sen tog jag en dusch ska snart äta lite sen tvätta! Nu ska jag fixa mina naglar. ha de bäst så länge.

Tjiiingeling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0