Söndag kväll!

Godkväll på er!

Idag så vaknade jag upp hemma hos hjärtat mitt. Vi låg och små myste sen gick vi upp och gjorde mat, det blev stuvade makaroner och köttbullar. Sen så åkte jag hem och tog det lugnt, sen åkte jag tillbaka till Sandviken för att övningsköra lite med mamma. Lämnade av syrran.. Så jag fick köra i ungefär 2 timmar. Riktigt kul. Sen så stannade jag och mamma på maxi ica för att köpa bandage och glass och en nytt snyggt nagellack. Sen åkte vi igen o de blev mera körning. Försöker tagga till körningen på Tisdag på Lovens! Just nu har man kollat på Big Brother! Tycker ni att det är bra att Vanessa åkte? Jag tyckte det var bra att hon åkte, för "hon" gjorde nästan ingenting. Men men hon är ute! Nu ska jag ta och lägga mig och sen imorgon är det skola igen. Så imorgon får ni en bild på hur mina skor ser ut. Hoppas min LV väska kommer denna vecka. Godnatt alla kära läsare! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0