Sista dagen på lovet.

Goddagens alla!

Blev väckt för en timme sen. Ligger fortfarande kvar. Men nu ska jag upp och fixa mig och äta en go frukost! Sen blir det att städa hela huset och plocka ur diskmaskinen och tvätta kläder. Sen orkar inte jag nå mera idag! Så jag ska njuta sista dagen av lovet. Skönt att man fick en bonus dag! hihi. Så imorgon ska man tillbaka. Kommer bli sjukt tråkigt känner jag nu. Imorgon ska jag även till trafikskolan. Framöver ska jag ganska ofta dit för att plugga och få hjälp med det och sen körningar. Får hoppas man har körkortet efter sommaren. Nä nu vill jag ha frukost. Ha det så bra så länge :)



Nu vill jag åka till Stockholm och shoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0