Shopping, konsert och körkort

Hej hopp!

Idag är det torsdag. och idag har jag varit i skolan, slutade 13.15. Skönt, sen var jag på banken och fixade pengar till mitt körkort, så nu är det betalt. Och den 20:e denna månad ska jag gå på risk 1 kl 09.00! wooho. Lagom trött man kommer vara. Men då har jag det gjort. Sen idag så har jag varit till Valbo och kollat in nya affären som kommit dit, Vila. Så nu slipper man åka hela vägen in till Gävle. Så fick veromoda en ny lokal också. Så där var jag också in. Riktigt fint och snygga kläder var det. Jag köpte ett par byxor på Vila idag, marinblåa med guldig dragkedja bak. Riktigt snygga och hög i midjan! Sen ett brunt tunt skärp till med fjun på. Och sen var jag in på Gina Tricot, där köpte mamma en ring till mig som är i silver med diamanter på. Riktigt snygg, halva fingret borta. Nu ska jag fixa mig, för jag ska iväg på konsert! :)

Tjiiing alla kära läsare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0