Mysig dag med killen!

Godkväll/natt.

Haft en bra dag? Det har jag haft. Har varit i valbo med killen min, gick där och kolla lite och hittade massa fina vår/sommar kläder i härliga färger! Vi åt mat där också. Sen så var min pojkvän så otroligt snäll och köpte ett linné som är i rött med en svart text på från VILA. Jag tar kort sen så får ni se. Riktigt snygg. Lite tidig påsk present, de var sista storleken för mig, så därför fick jag den. Sen åkte vi hem från valbo till sandviken, så det blev en promenad till mammas jobb för jag skulle hämta lite grejer som mamma fixat från synsam! Så gick hela vägen dit och hela vägen tillbaka hem till killen min. Sen åkte vi hem till mig vid 18 tiden. Så när jag kom hem så städade jag i hela huset och syrran fick torka golven! Sen var de klart så tog vi alla tre en fika! Sen kom mamma hem så då fick jag köra tillbaka till sandviken. Sen när vi kom in har vi bara vilat efter promenaden. Fått och gett massage! Underbart! Så nu ska vi fixa oss och sen lägga oss och sova för jag ska upp kl 07.00 imorgon för jag ska fixa mig så jag kan gå iväg till risk 1 kl 09.00 sen kommer mamma och hämtar mig vid 12.00 när det är slut. :) Sen imorgon blir det att städa rummet lite och sen ta de lugnt och blogga såklart! ;) Nu ska jag sova, Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0