Långfredag är det idag!

Goddagens alla solstrålar! :)

Har ni sovit gott? Det har jag gjort. Nu snart ska jag fixa mig och äta lite och dammsuga lite. För sen kommer min kille hit och här hos mig över helgen. Och jag ska försöka hinna ut och sola lite. Ååh det är 22 grader varmt ute! Hur skönt och härligt är inte det??! Hoppas sommaren blir ännu varmare och bättre! wiiie. Längtar verkligen tills jag får åka iväg och shoppa vår/sommar kläder/skor/smink med mera! Nä nu ska jag fixa mig, ser framemot att få det stora ägget som är proppfullt med härliga läckerheter. ;) Bloggar senare igen. Ha det bäst alla kära läsare, ni är underbara! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha en fin fredag! :D



Imorgon drar jag en vinnare av toppen från Bikbok så om du inte redan är med i tävlingen kika in och anmäl dig!

Kramar

2011-04-22 @ 13:17:38
URL: http://urmittperspektiv.devote.se
Postat av: Anonym

rolig blogg!



just nu är min kompis i Prag, så jag gästbloggar för henne! Gå gärna in på feliciaannasvanstrom.blogg.se för att läsa! :D

2011-04-22 @ 13:48:25
Postat av: ellinor sjöberg - bloppisblogg!

Hej!

Välkommen in till min bloppis blogg! :)

Ta gärna en sväng in och kolla ifall du hittar något intressant.

MvH Ellinor.

2011-04-24 @ 02:48:29
URL: http://ellinorsbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0