kvällsfika och fönster shopping!

Just nu sitter jag i köket och funderar på vad jag ska hitta på för gott och äta. Synd att det inte var ljusare ute och lite varmare så hade man kunnat sitta ute på farstukvisten med tända ljus. Det är ju inte speciellt kallt ute nu heller, bara 5 grader varmt. Har tänt lite ljus så de blir lite mer värme och mysigt i huset. Känner mig lite ensam, syrran sitter på sitt rum och pappa sover och mamma jobbar. Då känns det som man är ensam i hela huset. Finns absolut ingenting och kolla på tvn heller. Big Brother var ganska bra, lite kaos bara. Jag får sitta och kolla runt lite på klädsidor och sånt och kolla efter vad man kan köpa och förnya. Hitta en sida där jag kan köpa massa märkes saker. :)) Listan kan bli låååång! Får sitta och "fönster shoppa" så länge! nä nu ska jag göra mig något att äta innan jag hungrar ihjäl mig. tjiing så länge (;


Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

tjaa, fin blogg..

hur mår du ? ;dd

2011-04-15 @ 23:40:00
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

sv; bara bra tack ;dd vad gör durå ?

2011-04-15 @ 23:46:35
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0