Körkorts test!

Goddagens alla!

Dagens började inte alls bra, mådde verkligen inte bra imorse när klockan ringde 6.15. Så jag blev hemma idag, så imorgon ska jag ta mig till skolan. Så idag ska jag bara ta det lugnt och göra lite körkortstest. Var tvungen och ringa körskolan idag så jag fick mitt elevnr. Då var det avklarat, nu återgår bara till att börja testet. Hoppas det går bra som det gjort förut. hihi. Och jag sitter verkligen om hoppas på att min väska kommer snart, jag börjar bli otålig! Nu snart är det påsk! Det betyder att man kommer få påskägg. Hihi. Nä nu mååste jag verkligen göra mitt test. skriver igen om en stund så får ni veta hur det gick :)

hej så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0