Köpt bilpaket på Lovéns.

Godmorgon kära läsare!

Igår var jag på körskolan och körde, och det gick hur bra som helst. Jag var nervös i början, men sen gick det över. Skulle bara träna på 3 saker. Så igår var jag och köpte ett bilpaket som allt ingår, kostade 10.300:- Men mitt kommer kosta 10.800:- med risk 1, kan dock bli lite dyrare ändå. Sen så på måndag ska jag på teori kl 16.30. Hoppas det blir kul. Jag bloggade inte så mycket igår för jag körde hela dagen med mamma och på körskolan. Så idag ska mamma köpa en grej till min onda handled. Sen händer de väl inte så mycket mera. Nu ska jag fortsätta plugga på. Skönt att man inte hade kök idag. hihi Sen dataprov. Nu ska jag plugga klart.

Tjiiiiiiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0