Jordgubbar och choklad

Godkväll kära läsare!

Har tyvärr inte haft tid att blogga, eller ja, inte haft tillgång till datorn. Lite snabbt om veckan som gått, skolan fixat allt med körkortet, bara att tuta och köra nu. Sen fyllde min kära mamma år i fredags! Grattis i efterskott igen! :) Hoppas du hade en bra dag. Och sen åkte jag hem till älskling och var hos han hela helgen. Sitter hos han även nu. I helgen har vi bara tagit det lugnt och haft det underbart. Vi har också varit på stan hela helgen nästan, men idag när vi gick förbi där var det stängt. Lika tomt som i öknen. Idag så har vi kollat på Big Brother. Tyckte att det var rätt person som åkte ut. Sen bjöd min älskling på go mat och därefter jordgubbar och choklad och cola. Myysigt. Nu blir det dusch sen krypa ner i sängen och sova. ha de bäst alla kära läsare!

Tjiiing :)


Hoppas den kommer till veckan nu då! Annars blir jag ledsen och arg!



VÅREN ÄR HÄÄR!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Anmäl dig i sista stund till veckans blogg! ;)



http://zips.blogg.se/2011/march/inte-galen-bild-naaj.html#comment

2011-04-11 @ 09:32:29
URL: http://zips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0