Jag vill ha en One Piece!

Just nu sitter jag och min familj i soffan och kollar på tv. Sen blir det stugan igen med min kille och kolla på film. Det kommer bli trevligt. Då hoppas jag på att man får massge och sen tända ljus så det blir mysigt och varmt. Nå, tyckte ni att det var rätt person som åkte ut Big Brother? Jag tyckte verkligen att det var rätt person som åkte ur!  Så idag har jag och killen min sädat och tvättat bilen. Ja hel oitressant för er. Sitter och kollar runt på nätet, ska köpa en one piece. Men vet inte vilken färg det vet jag inte än! Står mellan rosa eller lila. Vilken tycker ni? Sen när jag ska ut i stugan med dvdn och sen till helgen hoppas jag på att det kommer ut en plattv! Nä nu ska jag ta en värktablett för jag har ont i nacken! hmm... Undra när jag får hem min Louis Vuitton väska?? Ska köpte lite smått och gott som jag visade er förut i bloggen. Solbrillor och sånt bra! hihi. ha de bäst alla solstrålar!





Väskan jag väntar på än!



Vilken av dom? Hjälp mig :)

Kommentarer
Postat av: absoluteelin

den i mitten e cool :D

2011-04-25 @ 17:24:07
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0