Glassigt väder ute!

hej på er!

Har precis fixat mig och ätit frukost. Gick upp lite efter 12. Sen idag kommer det väl inte hända så mycket. Ska bara ta det lugnt. Skönt att man börjar på onsdag. Hoppas denna termin går fort, så man får lov snart igen. Och jag har självklart blivit förkyld, eller vad man nu ska kalla det. Är som sagt i den allergiska perioden nu när det är massa skit ute nu på träden som gör så att det rinner i näsan och i ögonen. Väldigt jobbigt tycker jag. Sitter i korta shorts och har mitt röda linne på mig. Nu saknas bara mina bruna ben och armar så hade det sett toppen bra ut! ;) Det är hur varmt som helst ute, känns som 20 grader ute. Gå ut och sola och köp glass! Det är sånt väder. Nu ska jag ta allergi medicin och ta det lugnt. tjiing så länge! :)

"jag hatar när näsan rinner, jag hatar när ögonen kliar!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0