Fredag!

Godkväll alla solstrålar! :)

Jag skulle blogga imorse, men det gick inte att komma in på bloggen. :( Men nu går det! Wiiie. Lite om dagen som gått då, varit i skolan sen så gick jag till ica och sen till stan en snabbis sen åkte jag hem. Åt lite och sen gick jag och vila i någon timme! Det var riktigt skönt. Sen efter den timmen jag vilade så mådde jag bra. Hade ont i magen innan. Sen så åkte jag ut och körde lite, gick ju grymt bra! Sen så körde syster lite också. Men efter en liten stund fick jag ta över igen. Så idag köpte jag en fin påskhare från Sia. Så jag gjorde min kära mamma glad! ;) Sen har det inte hänt så mycket mera. Körde syster till Kungsgården, gick så otroligt bra. Nu kollar jag på Big Brother och pluggar lite. hörs snart igen. tjiiingeling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0