En vår dag!

hejsan hoppsan i vårsolen!

Har ni sovit gott? Det har jag gjort! Jag har precis fixat mig lite ska snart äta lite sen frukost! Sen ska jag ut i vårsolen, men kan nog inte sitta ute så länge eftersom det är AL och sälg ute och sedan kommer pollen, jag bara nyser och får världens snuva. Inte alls kul, fler som har/kommer få lika jobbigt i vår? Men för de ska vi inte tänka negativt! Kommer bli en toppen vår iaf! Vad ska ni alla göra till påsk då? Själv ska man vara med familjen och pojkvännen. Och sen är det sista april, hoppas det blir kul också! Gud, jag tror det kommer gå fort till sommaren! Jag längtar otroligt mycket till sommaren. Då man kan fylla garderoben med nya fina sommarkläder och skor! Det nästan kliar i fingrarna, men först ska jag fylla den med vår kläder och skor. Älska shopping, man får aldrig för mycket kläder! ;) nä nu ska jag avrunda detta inlägg och gå och fixa mig en sen frukost! kram på er!




Dessa ska jag köpa nu till våren! Vad tycker ni om dom? :) Hiss eller diss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0