Dagen ute i vårsolen!

Godkväll alla solstrålar!

 Idag är det lördag och det är äntligen helg och det är lov! Idag så har jag varit ute hela dagen i vår solen och hjälpt till ute i stugan på tomten. Riktigt mysigt blev det, ställde in 2 nya sängar och la in en saccosäck i svart skinn! Riktigt mysigt och nya kuddar och täcken. Det blev väldigt inbjudande att ligga kvar och sova och kolla på tv/film där och tända lite ljus. åh gud så mysigt. Har varit ute där hela dagen och kom in nu. Nu ska det göras mat och sen blir det dusch och sedan tv och bloggning! Sen ska jag ringa min farmor, för hon fyller år idag! Så grattis till henne! Sen ska jag kolla efter vad jag ska köpa nya kläder och skor till våren! Man blir så glad när våren har kommit! Nu ska jag laga mat.

hejs så länge alla kära läsare!

Och tack för alla fina kommentarer! :)












Det är mycket mysigare i verkligheten!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0