Liten shopping dag

Hej på er alla! Hoppas ni mår bra. Jag mår helt okej. Har ni haft en bra dag? Jag har haft en bra dag, idag så har jag haft en liten uppkörning och efter det så åkte jag o mamma o syster till Gävle för o kika lite, kollade även vart förar provet låg, så de har jag även hittat. Åkte sen till Valbo och kollade lite, och gick in på sisters och hittade en jätte söt tröja, puder rosa med en svart rosett! Älskar den! Och de var verkligen rea på den!! Sen var jag in på H&M och köpte en bh. Otroligt nöjd med det lilla jag köpte idag.

Så det ska jag ta med mig nästa vecka jag åker till Kreta. Och idag så åkte jag och åt en riktigt god pizza, man måste ju unna sig nu när det är sommar! Fast dock inte för mycket, men iaf. Idag så har jag varit till tatueran i Gävle och frågat om ett pris på en tattoo. Dom var jätte trevliga! :) Och nu sitter jag här och kikar på tv ska väl sätta mig o tok plugga sen. Ha de så bra allihopa!

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0